Turtleneck bodycon dress - crochet bikini

by - wtorek, czerwca 13, 2017

Znacie jakąś kobietę, która nie lubi sukienek? Ja nie i sama również je uwielbiam. Są dziewczęce i kobiece. Czasem lubię założyć te delikatne, zwiewne a czasem obcisłe w połączeniu ze szpilkami. A Wy co myślicie o turtleneck bodycon dress? Z pewnością na moim blogu zobaczycie dużo stylizacji z sukienkami. Miewam dni kiedy stawiam tyko i wyłącznie na wygodę, ale przeważnie wolę te stylizacje, które są kobiece i dodają mi pewności siebie. Przygotowałam dla Was kilka propozycji sukienek, ale też bikini.









szydełkowe bikini z wysokim stanem


Może Ci się także spodobać: 



Moi drodzy, istnieją pewne nowości, którymi chciałbym się z wami podzielić. Jeden z największych sklepów internetowego ZAFUL obchodzi swoje 3. urodziny.
Więcej szczegóły dotyczących tej rocznicy, gratisów znajdziecie na blogu.
Kto nie kocha prezentów? Wejdź na bloga i poczytaj. Będę bardzo szczęśliwa, jeśli oznaczysz moje imię Aleksandra po udziale gratisów.. Zaful wybiorą parę zwycięzców po zakończeniu imprezy i będzie można wygrać ogromne nagrody! 
 
Tu mnie znajdziesz:
Snapchat aleksandra-kaa

 Jak Wam się podobają moje propozycje od ZAFUL?


Pozdrawiam,  Aleksandra Kaczmarska

Może Ci się spodobać

1 komentarzy