Lakiery hybrydowe z aliexpress - MONASI 045 MONASI 079

by - środa, czerwca 21, 2017

 

Chyba każdy już zna stronę aliexpress. Ostatnio moją uwagę przykuły produkty do paznokci. Co najlepsze, jest tam ogromny wybór lakierów hybrydowych. Moim ostatnim zakupem są lakiery MONASI. Słyszałam wiele dobrego o tych produktach dlatego postanowiłam zamówić od razu dwa kolory, ale wiecie, są tak cudowne, że nie mogłam się oprzeć. Na żywo są jeszcze piękniejsze niż na stronie. Ja też próbowałam jak najlepiej pokazać rzeczywisty kolor na zdjęciu, ale nie jest to w 100% to samo. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak trudne jest robienie zdjęć wzornikom i paznokciom. Kolory na zdjęciach wyszły dobrze, ale mogły wyjść lepiej. Jeśli macie jakieś skutecznie patenty na robienie takich zdjęć to ja je chętnie poznam. 

Oczywiście przed napisaniem recenzji, miałam zrobiony manicure tymi kolorami więc recenzja jest jak najbardziej wiarygodna.
  



 Na wzorniku położyłam po 3 warstwy lakieru dla lepszego kolory. Lubię gdy kolory są wyraziste. Na paznokciach robię tak samo. Ładne krycie jest już po 2 warstwach, chociaż ten fioletowy kryje jakby lepiej, pewnie dlatego, że jest ciemniejszy.

Poziomowanie jest rewelacyjne. Lakier sam rozkłada się na paznokciu w równą tafle, nie robi smug, nie ścieka na skórki.

Bardzo dobrze odmaczają się w acetonie. Śmiało mogę powiedzieć, że lepiej od SEMILACA. 

Co równie ważne, lakiery są trwałe. Oba kolory miałam tak 2-3 tygodnie, ponieważ po takim czasie zawsze zmieniam kolor, ale jestem pewna, że wytrzymałyby znacznie więcej. Nie kruszyły się, nie odpryskiwały, były w idealnym stanie do końca. 

Lakiery dotarły do mnie po ok. 3 tygodniach. 

Cena to ok. 1,50 $

Linki, z których zamawiałam: 




Może Ci się także spodobać: 

 




 Jeżeli jesteście ciekawe innych kolorów z mojego wzornika możecie napisać w komentarzu, którą recenzję mam napisać następnym razem.


Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

You May Also Like

11 komentarzy

  1. wow, nie spodziewalam sie ze beda sie tak dlugo trzyac, moze sobie zamowie :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Wydają się naprawdę ciekawe :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki zaszczyt! :D Nie spodziewałam się Ciebie tutaj.
      A lakiery są świetne :)

      Usuń
  3. Cudowne są ,najbardziej spodobały mi się numery 045 i 1520 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten 079 bardzo mi się podoba, ale już mam podobny :D Monasi jeszcze nie miałam, ale ostatnio kupiłam kilka CNDSE z Aliexpress i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory cudowne, idealne na lato :) Sama z chęcią sobie zamówię ten 079, coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń