Współpraca z NEWCHIC - moja opinia na temat tej współpracy oraz jej owoce

by - środa, maja 17, 2017

Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od Newchic.com. Byłam bardzo szczęśliwa, gdyż była to pierwsza propozycja współpracy barterowej. Miałam sporo obaw, nie wiedziałam czego mogę się spodziewać i jak będzie przebiegała cała współpraca, ale na szczęście wszystko było dobrze.

Najbardziej bałam się, że ciężko mi będzie porozumieć się z osobą, która napisała do mnie oraz, że produkty przyjdą nieodpowiednie przez co będę musiała napisać złą recenzję. No nie ma nic przyjemnego w pisaniu złych recenzji uwierzcie mi, a na dodatek to przykre gdy czekasz bardzo na jakiś produkt, który zamiast hitem okazuje się być kitem. Na szczęście byłam pozytywnie zaskoczona całą współpracą.



Firma zaoferowała mi 45$ do wykorzystania na ich stronie, ale musiałam zrobić post z wishlist, a tego nie chciałam. Nie miałam na to czasu i bałam się, że zaśmieci to niepotrzebnie mojego bloga. Na szczęście firma zgodziła się na mój warunek, ale do wykorzystania miałam 40$. Wydaje mi się, że było to sprawiedliwe i bardzo sobie cenię to, że byli przychylni do moim warunków.

Kontakt był zadowalający, od razu otrzymałam najważniejsze informację, a Pani, z którą pisałam była bardzo miła i pomocna.

Przesyłkę otrzymałam 3 tygodnie od złożenia zamówienia co moim zdaniem jest dobrym czasem i chyba wszystkie takie paczki z daleka tyle idą. Gdy zamawiam z aliexpress paczka potrafi iść nawet 2 miesiące.

Asortyment sklepu jest bardzo bogaty, spędziłam na tej stronie dobrych parę godzin, aż w końcu znalazłam rzeczy idealne dla mnie. A co zamówiłam? Małą, czarną torebkę oraz czarną, cienką bomberkę.



TOREBKA


Torebka jest bardzo ładna, od kilku miesięcy na taką polowałam. Materiał, z którego została wykonana nie jest taki sztywny jakim wydaje się być na zdjęciu na stronie, ale zupełnie to nie przeszkadza. Wykonanie zdecydowanie na plus, wszystko ładnie obszyte, wykończone. Gdzieniegdzie odstają drobne niteczki.Torebka posiada tylko jedną główną kieszonką zamykaną na suwak i dodatkowo cała torebka zapina się na mały magnesik. Pasek ma regulowaną długość. Jedynym minusem jest to, że zapinka od paska po prostu pękła mimo, że torebka nie była ciężka. Mam tylko nadzieję, że udami się to jeszcze naprawić i będę mogła w niej chodzić no jest naprawdę świetna. - KLIK










 BOMBERKA


 Takie kurtki podobały mi się od dawna jednak nie myślałam, że kiedyś ją kupię, ale skoro nadarzyła się okazją to pomyślałam, że bardzo mi się przyda i muszę ją mieć. No, typowa kobieta. Zamówiłam rozmiar S i jest na mnie idealna. Wybrałam kolor czarny. Kurtka jest cienka, to taka bardziej wiatrówka. Rozpinana na suwak, ma mocne ściągacze. Kieszenie nie są za małe ani za duże.Niestety zatrzaski to tylko atrapy. Dodatkowa kieszonka jest na jednym rękawie. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona, nie widzę żadnych wad. Wszystko jest idealne. - KLIK
  











Podsumowując jestem bardzo zadowolona ze współpracy i chętnie zgodziłbym się na jeszcze jedną. produkty są wysokiej jakości i obydwie rzeczy polecam.

A Wy zamawiałyście coś z tej strony? A może też współpracowałyście z ta firmą? Jakie są Wasze wrażenia i co zamówiłyście. Chętnie odwiedzę blogi w celu poznania waszego zdania i zamówienia.

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

Może Ci się spodobać

24 komentarzy

  1. Torebka mnie nie zachwyciła, ale bomberka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, bobmerka jest świetna. Torebka lepiej wygląda w rzeczywistości chociaż ten pasek mnie zawiódł.

      Usuń
  2. Ooo jaka fajna solidna bomberka, przynajmniej na taką wygląda, podoba mi się :) Kiedyś też zamawiałam coś z tego strony i było git!
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka bardzo mi się podoba :) Jeżeli chodzi o bomberkę to mam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego sklepu nie znam, ale zaciekawiłaś mnie ich asortymentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że ostatecznie firma przystała na Twoje warunki ;) rzeczy ładne, mam nadzieję, że torebkę uda się naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Szkoda by było gdyby się nie udało bo jest ładna i potrzebna mi :(

      Usuń
  6. Torebeczka chyba najbardziej mi sie spodobała, będzie idealna zarówno do kreacji wieczorowych jak i na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka torebka! Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale widzę, że mają interesujący asortyment.
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA TOREBKA, BARDZO MI SIĘ SPODOBAŁA. w JEDNEJ TOREBCE Z CHIŃSKIEJ STRONKI TEŻ MI PĘKŁ ZATRZASK, KURCZE, TO SŁABO. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo myślałem że firmy tego typu wymagają wislisty co mi się okropnie nie podobało, ale teraz widzę że to nie jest warunek :D
    Super torebeczka

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyglada ta torba :) Bomberka tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że jesteś zadowolona, bo z tymi ich niektorymi ciuchami, to niestety roznie bywa :/
    bomberka jest świetna- bardzo mi się podoba <3

    45,71zl, 83,22zl
    mogę prosić rownież o kliki ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka :) Podobnej szukam;p chetnie zobacze co maja w sklepie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych rzeczy najbardziej przypadła mi do gustu torebka. Niestety nigdy nie miałam styczności z tą firmą.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy, fajnie z kimś współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomberka prezentuje się super! :) Poklikałam
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń