Romantyczne zamówienie z eprezenty.pl

by - środa, maja 31, 2017

Ostatnio na moim blogu pojawiły się posty ze współpracami, ale to znaczy, że mój blog się rozwija co bardzo mnie cieszy. Kiedyś bywało tak, że nie miałam pomysłów na posty, a teraz mam pełno pomysłów i czekają tylko, żeby je wykorzystać.  

W ostatnim dużo zmieniło się  moim życiu i czeka mnie jeszcze więcej poważnych zmian. Skończyłam szkołę, napisałam maturę i szukam pracy. Planujemy z chłopakiem wspólne mieszkanie co będzie poważnym krokiem w dorosłość. 

W związku z naszymi planami, gdy dostałam propozycję współpracy z ePrezenty.pl, postanowiłam zamówić coś co przyda nam się w naszym mieszkaniu. 

Asortyment sklepu jest bardzo bogaty przez co trudno mi było się zdecydować co chcę. Możliwość personalizacji każdej rzeczy jeszcze bardziej kusi.

Kontakt był naprawdę dobry, tym bardziej, że tym razem nie trzeba było pisać po angielsku, ponieważ jest to polska strona.

Paczkę kurier dostarczył po kilku dniach od złożenia zamówienia, była solidnie zapakowana dzięki czemu nic nie miało możliwości się zepsuć.

Ja postanowiłam zamówić koc i zestaw kubków.




Jak już wspomniałam wyżej wszystko było idealnie zapakowanie. Każda rzecz była owinięta dużą ilością folii bąbelkowej.






Kubeczki są cudowne. Nadruk na nich jest dobrze wykonany, wygląda ładnie i schludnie. Litery są czytelne. Dodatkowo na plus jest to, że nadruk jest z obu stron kubków. Wyglądają na prawdę uroczo. Są zarówno piękna ozdobą, ale również są funkcjonalne, wygodne trzyma się je w ręku i pije się z nich. Z pewnością można używać ich na co dzień.


 Na koc czekałam najbardziej o czym wiecie już z mojego snapa. Razem z moim chłopakiem lubimy leniuchować w łóżku czytając książki, rozmawiając czy robiąc coś na laptopie. Oboje lubimy ciepłe koce więc jak tylko go zobaczyłam od razu pomyślałam, że muszę go mieć.

Koc jest rewelacyjny! Jest bardzo milutki i ciepły. Haft na nim jest solidnie wykonany. Koc jest duży bo ma 150 cm x 200cm. Jestem pewna, że idealnie sprawdzi się w naszym mieszkaniu.


Współpraca z ePrezenty.pl była na prawdę cudowna. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą stroną więc dobrze było poznać coś  co jest warte uwagi. Produkty, które zamówiłam są dobrej jakości i z pewnością polecę stronę każdemu. Mam nadzieję, że będę miała okazję jeszcze współpracować z ePrezenty.pl bo uwielbiam pisać tak pozytywne posty jak ten. 

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

You May Also Like

12 komentarzy

  1. Jaki cudowny koc! *.*
    Pozdrawiamy, :)
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam u nich jeden kubek i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczki są super, choć pod takim kocem też bym się chętnie schowala 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantyczne :) i ładne gadżety

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczki przecudowne, idealny prezent dla drugiej połówki! :) Koc wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne gadżety! Ten kubek naprawdę pomysłowy!
    Wpadnij do mnie: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    Jeśli masz aska to wpadnę:3
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  7. te kubki są naprawdę cudowne :)
    a ja myslalam,ze to drugie to ręcznik, a tu sie okazało, że koc. prześliczny jest.
    sama zamawiałam na eprezenty i jestem mega zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  8. Koc jest świetny, szukam właśnie czegoś na rocznicowy prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie mięciutkie i cieplutkie koce <3
    Ten kubek z wgłebieniem jest mnieszy czy to tak tylko wygląda?

    OdpowiedzUsuń