Kosmetyczna współpraca z RoseGal

by - środa, maja 24, 2017


W ostatnim czasie oprócz współpracy z Newchic, zaczęłam też współpracę z RoseGal. Tym razem postanowiłam skupić się nie tylko na ubraniach.


Kontakt był naprawdę rewelacyjny, dosłownie po kilku mailach miałam już złożone zamówienie i uzgodnione wszelkie szczegóły. 

Paczkę dostałam w 2 tygodnie co było dla mnie szokiem. Dostawa zdecydowanie na duży plus.

Do wykorzystania w sklepie miałam 30$ - 40$. Dodatkowo musiałam zrobić wishlist chociaż nie było to warunkiem koniecznym. Tym razem zgodziłam się na jej wykonanie.

Asortyment jest ciekawy chociaż tym razem postanowiłam kupić rzeczy do makijażu i tylko jedną rzecz z ubrań, ale zakochałam się w tej rzeczy od razu. Wspaniałe są tez białe sukienki z długim rękawem. Nastepnym razem chyba zamówię jakąś. Świetnie podkreśli wakacyjną opalenizne.
 

Zamówiłam zestaw 20 pędzelków do makijażu z gąbka do makijażu i czyścikiem do pędzli. Pędzle są naprawdę dobre jak na taką cenę. Jedynym minusem jest to, że wszystkie pędzle są płaskie i podobne do siebie. Nie wypada włosie nawet po umyciu. Gąbeczka jest w porządku, nie odkształciła się podczas mycia, nie śmierdzi i w ogóle nie zjada podkładu. Czyścik bardzo śmierdzi, ale mimo to wszystko z nim jest dobrze. 








Do mojego koszyka trafiły również rzęsy. Są naturalne i delikatne, ale dla mnie zdecydowanie za długie i będę musiała je skrócić. Są na przeźroczystym pasku. 
Zalotka jak zalotka. Ładnie wykonana, podkręca rzęsy, czyli spełnia swoją funkcję. 






 Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam jest sweterek. Długo się nad nim zastanawiałam, jednak okazał się strzałem w dziesiątkę. Jestem naprawdę pod wrażeniem, dlatego też więcej o nim dowiecie się w jednym z kolejnych postów.


Co sądzicie o moim zamówieniu? Jak oceniacie RoseGal.com? Ja jestem zachwycona. 
Chętnie poczytam Wasze posty o RoseGal.com.

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

You May Also Like

27 komentarzy

  1. Fajnie, że zakupy się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wszystko poszło po mojej myśli :)

      Usuń
  2. Ale bogata kolekcja pędzelków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te pędzelki i powiem ci ze spisują się naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są w porządku, szkoda tylko, że wszystkie są prawie takie same.

      Usuń
  4. Bardzo lubię chińskie gąbeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza taka gąbeczka, ale jestem zachwycona :)

      Usuń
  5. Super zakupy, a ten sweterek - ideał 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z kolejnych postów przedstawie go trochę lepiej :)

      Usuń
  6. Wow, zapisałam post, ponieważ jutro także będę zamawiała, a rzęs szukałam już dawno! :)
    Świetne rzeczy!
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A rzęsy są naprawdę ok, naturalnie wyglądają :)

      Usuń
  7. Śliczny sweterek.Dzisiaj też będę zamawiać od nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek pojawi się w poście za 2 tygodnie :)

      Usuń
  8. Również bardzo ich lubię. :) Pędzle są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy. Sama bym sobie je zamówiła.
    Może się doczekam kiedyś współpracy od tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy i bardzo dobrze, że się u ciebie sprawdziły. Co do sweterka to masz rację jest przepiękny.
    Pozdrawiam. Bluekami

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo nie wiedziałam, że rosegal posiada w swoim asortymencie rzęsy :) Szkoda, że okazały się za długie :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/maj-zwiewna-sukienka-w-poaczeniu-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna kolekcja pędzelków, a sweterek świetnie wygląda. Ciekawe czy tez miły w dotyku ? :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zamówienie♥ Gąbeczka do podkładu i brushegg to moje musthave ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na podobne gadżety zawsze muszę się skusić na aliexpress. Sweterek świetny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń