Crochet bikini - szydełkowe bikini na lato

by - poniedziałek, maja 08, 2017

Zwiewne sukienki, krótkie spodenki, sandałki, szydełkowe bikini...mimo braku słonecznej pogody lato zbliża się coraz większymi krokami. Niedługo deszcze i ciepłe kurtki odejdą w zapomnienie, a w naszych szafach zagości dużo letnich strojów i kostiumów kąpielowych. Sama już myślę, aby uzupełnić letnią garderobę i zastanawiam się co mi jeszcze jest potrzebne. A jestem kobietą więc potrzebuję wszystkiego :D 

Jestem właśnie w trakcie pisania matury, a te wakacje mogą być moimi ostatnimi dlatego też planuję wykorzystać je na 200%. Razem z chłopakiem mamy już kilka planów na spędzenie wolnych dni i najbardziej ciągnie nas w spokojne miejsca, najlepiej z małą ilością ludzi, z plażą i wodą oddaloną o kilka kroków. 
W związku ze zbliżającym się latem stworzyłam dla was listę z ciekawymi propozycjami na szydełkowe bikini. Ja się w nich zakochałam.








































Wszystkie inspiracje pochodzą ze strony Rosegal.com. Odsyłam Was również do działu, w którym znajdziecie promocje nawet do 85% - Deal Zone.

Podobają Wam się powyższe bikini? Ja oszalałam na ich punkcie, są prześliczne.  

Co jest waszym must have na lato?

Może Ci się spodobać

10 komentarzy

  1. Ja osobiście nie przepadam za szydełkowanymi bikini :D Podoba mi się to bordowe, takie szydełkowe wykończenia bym zniosła, całkiem fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy odważyłabym się założyć szydełkowe bikini. Podobają mi się, ale stawiam zwykle na wygodę, a one chyba są mało elastyczne.

    Pozdrawiam :)

    Nadrabiająca z www.zawsze-nadrabiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można połączyć wygodę z szydełkowym bikini. Zobacz ten bordowy strój - ma tylko szydełkowe wykończenie i na pewno jest elastyczny :)

      Usuń
  3. Wszystkie są przepiękne, jednak mi najbardziej podobają się dwa ostatnie. Uważam, że białe stroje kąpielowe na opalonej skórze wyglądają przepięknie. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się to też podoba :) Brakuje mi tylko opalenizny haha :D

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy byłabym w stanie się odważyć i je założyć :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy. Trzeba się przełamać dla pięknych efektów :D

      Usuń