beauty,

Test tanich kosmetyków: MISS SPORTY podkład i mascara

19:57:00 Aleksandra Kaczmarska 13 Comments



Podkład So Clear Anti-Spot Foundation


OPIS PRODUKTU: 
-idealny do cery trądzikowej
-działa antybakteryjnie
-nie zatyka porów
-kryje niedoskonałości
-matuje i wyrównuje koloryt cery
Cena to ok. 10 zł za 30 ml

Moim zdaniem cena jest adekwatna do jakości produktu. Ja zapłaciłam dokładnie 14,39 zł w Rossmannie. Na pierwszy rzut oka produkt wydaje się bardzo rzadki dlatego też pierwszy raz spróbowałam nałożyć go bez żadnej bazy, ale niestety nie dało się go dobrze rozprowadzić. Ja fluid rozprowadzam palcami, nie używam do tego żadnych pędzli czy gąbeczek. Czy matuje? No nie wiem. Jak pewne miejsca u mnie na twarzy świecą się za bardzo to niestety sobie z nimi nie radzi. Dodatkowo ten lekki efekt zmatowienia nie utrzymuje się zbyt długo. Po ok. 4 godzinach cała się świecę. Na fluid nakładam oczywiście puder, który sama robię. Radził sobie on idealnie z każdym podkładem jakim miałam, ale niestety z tym się nie zaprzyjaźnił. Dodatkowo, czasem, po paru godzinach ten fluid się waży co wygląda bardzo nieestetycznie. Nie ma on również dobrego krycia, ale wiadomo, że jest to też po części wina tego, że ja rozprowadzam podkład palcami. Ale mimo to, inne podkłady, które miałam, a były w podobnych cenach radziły sobie lepiej. Ja wybrałam najjaśniejszy kolor czyli 001 LIGHT, a mimo to jest za ciemny,  dokładniej zbyt pomarańczowy. Po nałożeniu lekko grubszej warstwy lub po "wklepaniu" podkładu zamiast wcierania go palcami twarz jest po prostu pomarańczowa. Wygląda to strasznie.


Mascara Fabulous Lash Building Xtra Black



OPIS PRODUKTU:
-pogrubia i podkręca
-głęboki odcień czerni 
-nie zostawia grudek 
Cena to ok. 10 zł za 8 ml

Zacznijmy od zalet. Kolor jest na prawdę rewelacyjny, intensywnie czarny. I cena jest bardzo niska co niestety również wiąże się z niską jakością tego produktu. I właśnie w tym miejscu kończą się zalety. Tusz powinien pogrubiać i podkręcać, ale nic z tego. Jedynie zauważyłam, że rzęsy są lekko wydłużone. Konsystencja jest bardzo rzadka, a szczoteczka stożkowa przez co w najgrubszej części szczoteczki nie ma prawie nic tuszu, a w ten najwęższej jest go o wiele za dużo przez co nadmiar trzeba usunąć. Tusz rozmazuje się na powiekach, zostawia grudki i skleja rzęsy przez co wyglądają nieestetycznie. Trwałość słaba, po 3 - 4 godzinach ledwo widać go na rzęsach i dodatkowo czasem się kruszy. 


W sumie nie polecam żadnej z tych rzeczy chociaż jak za taką cenę to nie ma się co czepiać. Jakość adekwatna do ceny. Ale jak dla młodych osób lub dopiero zaczynających przygodę z kosmetykami te produkty mogą być w porządku. 

A Wy co sądzicie o tych produktach?

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

Może Ci się też spodobać

13 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tych kosmetyków. Tusz ma całkiem fajną szczotkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka jest w porządku niestety nijak nie współgra z tuszem :(

      Usuń
  2. Mialam kiedyś ten podkład niestety strasznie wysuszal moja skórę :( ale bardzo podobał mi się odcień taki naturalny :) ale niestety produkt nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podkład z Miss Sporty, ale inny i kolor był dla mnie za ciemny. Tego nie mam zamiaru kupować, bo domyślam się właśnie jaka jest jakość. Tusz do rzęs polecam z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład miałam i daje mu 0/10 natomiast mascara jest całkiem dobra 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kosmetyków z tej firmy, miałam okazję używać ich bardzo wiele a z nich wszystkich nic się nie sprawdziło. Uważam, że lepiej zainwestować w ciut droższe ale przy okazji lepsze kosmetyki :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem na jakie kosmetyki mam uważać i ich unikać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedys ten tusz był nawet całkiem spoko jak na wymagania z dawnych lat a podkład nie chciałabym go testować. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem przekonana do tej marki i ich produktów... Widać wiele nie tracę ;) a u mnie zamiast fluidu bardzo dobrze sprawdza się krem bb z under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład i tusz używałam, ale u mnie się on nie sprawdził niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu produktów, owszem czasem można kupić coś naprawdę fajnego w bardzo niskiej cenie :) jednak mi nie chciało by się poprostu szukać i denerwować wole trochę dołożyć i kupić coś lepszego, ale wiadomo drogie tez nie znaczy dobre :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład również posiadam ten sam i przyznam ,że jest jednym z moich ulubionych. Kolor miałam ten sam co Ty jednak mam ciemną karnację dlatego pewnie sobie lepiej radzi u mnie. No i zawsze nakładam na podkład biały puder. Tuszu nie miałam le skoro odradzasz to nie kupię :) Chociaż przyznam ,że często trafiam na kijowe tusze jednak ratuje je baza z eveline.
    http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/2017/02/maa-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji tego testować ale myślę ,że jest na prawdę niezły bo dużo o nim się mówi :)
    ~ Obserwuje ~ 180 :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń