Pierwsza sesja nigdy nie jest dobra. Co zrobić, aby następnym razem było lepiej?

by - piątek, lipca 29, 2016


Zacznę od tego, że taki post chodził mi po głowie od bardzo dawna. Właściwie to chyba odkąd założyłam bloga. Ale wiadomo jak to jest ze mną - zawsze coś wymyślę. I oczywiście wymyśliłam: nie mam tylu ubrań żeby robić takie posty, moje ubrania nie są ładne, ja nie jestem ładna, nie jestem fotogeniczna, nie ma mi kto robić zdjęć, nie mam gdzie robić zdjęć i wiele innych. 
Ale w końcu pomyślałam "czemu nie?" i korzystając z chwili, że miałam przy sobie aparat zrobiłam małą sesję. 


Ubranie było przypadkowe - tak po prostu wyszłam z domu, fotografem był mój chłopak, a miejsce wybraliśmy razem - uwielbiam stare, zniszczone budynki, a to miejsce ma swój charakter, klimat i jak się okazało, też ciekawą historię. 
Zdjęcia są mało ciekawe tak jak osoba na nich. W stylizacji nie ma co oglądać, ale pomyślałam, że jak już mam zdjęcia to je dodam. Ciekawa jestem Waszej opinii. Ciekawi mnie czy chcecie, aby na blogu pojawiały się takie posty. Piszcie w komentarzach co sądzicie. 
Pierwsza sesja nigdy nie jest dobra, następna, jeśli tylko będziecie ją chcieli, będzie o wiele lepsza. 
Nie wiedziałam nawet jak mam stanąć, co zrobić, jak się zachować. Możecie mi doradzić co zrobić, aby następnym razem zdjęcia były lepsze.

Przynajmniej przy robieniu zdjęć było dosyć śmiesznie. Ja nie umiałam pozować, a mój chłopak robił zdjęcia stojąc bez ruchu w miejscu. Przyjechał też jakiś pan na rowerze, który opowiadał nam co kiedyś było w tych budynkach, na tle których robiliśmy zdjęcia.



 



sukienka - DENIM CO
buty - podobne
kolczyki - AVON

 

I na koniec zdjęcie z fotografem :D 

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

Może Ci się spodobać

50 komentarzy

  1. przyznam ze nie tyle ty zrypałaś co "fotograf" - modelka zrobi w miarę dobry materiał jak fotograf zna zasady fotografii i jest rozgarnięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ciężko umieć robić coś co robi się pierwszy raz. Nie jest profesjonalnym fotografem żeby robić profesjonalne zdjęcia i nigdy nie miał potrzeby znać "zasad fotografii", a rozgarnięty jest bardzo :) Dla mnie to najlepszy fotograf bo mogę czuć się przy nim swobodnie. Nie chodzi tylko o to, aby fotograf miał duże umiejętności, ale atmosfera podczas robienia zdjęć też jest ważna. Zdjęcia nie wyjdą ładne jeśli modelka będzie spięta i będzie się krepować choćby podnieść rękę do góry. Mojego fotografa nie zamienię na żadnego innego - dla mnie jest najlepszy. A zasady fotografii najlepiej przyswoić w praktyce także z czasem będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  2. I tak zdjęcia wyszły bardzo ładnie ;) super jak na pierwszą sesję!
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://xxxjustynasbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jak na pierwszy raz to mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że wiele póz było zamkniętych, widać, że się delikatnie denerwowałaś. Z pewnością uśmiechnij się i bądź bardziej pewna siebie, a oglądający zdjęcia poczują od Ciebie mega energię :) Ogólnie zdjęcia wyszły całkiem fajnie. A i jeszcze mi się przypomniało - zawsze można poćwiczyć przed lustrem! Ja często tak robiłam i dawało to efekty :D
    Czy chcemy takie posty? Ależ oczywiście! :) Pozdrawiam serdecznie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denerwować się nie denerwowałam, bardziej raczej nie wiedziałam co robić, jak stanąć i to mnie drażniło. Z tym ćwiczeniem przed lusterkiem to bardzo dobry pomysł. Dziękuję za radę, mam nadzieję, że pomoże.
      Postów będzie takich coraz więcej - spodobało mi się :D

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA! WEJDŹ W MÓJ POST PO SZCZEGÓŁY :)
    http://victoria00photography.blogspot.com/2016/07/1-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś naprawdę śliczna! Jak na pierwszą sesję, wyszło super ;)
    http://style-fashion-and-beauty-all-in-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze, to jesteś bardzo ładną dziewczyną! :) Zdjęcia wyszły całkiem okey, jak na pierwszy raz- są spoko jakości, nie rozmazane. Tylko następnym razem poproś chłopaka, aby starał się robić zdjęcia na wprost, lub lekko od dołu, a nie od góry, bo wtedy wychodzą bardziej 'fashion'. :D Mi też zdjęcia robi chłopak i zaczynaliśmy prawie od zera. On miał w domu aparat lepszy niż mój, ale średnio potrafił go obsługiwać! Możesz zobaczyć w archiwum u mnie. ;) Trochę praktyki, a on ogarnął aparat, a ja poczułam się przed obiektywem swobodniej. Często wysyłałam mu różne modowe zdjęcia, żeby zobaczył co i jak, czerpał z nich inspiracje. Nie jest nadal idealnie, ale jest okey. Ma dużo cierpliwości do moich pomysłów i wymagań co do zdjęć, które robi. Ostatnio stwierdził, że musimy robić takie, które jemu się nie podobają, bo wtedy podobają się mi. :D Ale najgorsze jest to, że nie mogę zmienić fotograła, bo jemu jest wtedy przykro, że nie chcę aby mi robił zdjęcia... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi zdjęcia z góry bo jest strasznie wysoki, a jeszcze nie doszedł do tego, że robiąc zdjęcia można np kucnąć :D Wszystko przed nim! :D Właśnie wczoraj podsunęłam mu pomysł, że musimy zaczerpnąć trochę inspiracji - mam nadzieję, że to coś pomoże. Ja fotografa nie chcę zmieniać, chcę tylko żeby ten był za każdym razem coraz lepszy ;) Wczoraj tylko zażartowałam, że muszę znaleźć dobrego fotografa i było tylko jedno wielkie, obrażone "YYY" :D
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Lecę do ciebie pooglądać zdjęcia:D

      Usuń
  8. Według mnie wyszło super i fajne miejsca do robienia zdjęć :)

    http://laurahassak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będąc osobą, którą interesuję się fotografią i co chwile robię jakieś sesję to powiem, że jak na pierwszy raz jest bardzo fajnie! ;)

    Możesz pooglądać jakieś zdjęcia u mnie, może zaczerpniesz inspirację na pozy :)

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uważam, że jak na pierwszy raz, to całkiem udana sesja :)

    pozdrawiam :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  11. Co ty mówisz ? :) Śliczna jestes , stylizacja mi się podoba , sliczna ta sukienka .
    Mój chłopak także mi robi zdjęcia na bloga :)

    Pozdrawiam, http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Następnym razem sesja będzie lepsza! Wiem.jak ciężko jest pozować gdy chłopak robi zdjęcia, sama musze mu mówić jak ma się ustawić i tak dalej,ale z sesji na sesje jest lepiej, także powodzenia. A zdjęcia i tak ładne! ;)

    momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że chce robić zdjęcia lepiej i prosi mnie żebym mu pomogła, mówiła co i jak ma robić i żebym podrzucała mu inspiracje. Chłopak idealny :)

      Usuń
  13. Mi się te zdjęcia podobają. I bardzo śliczną sukienkę masz ;) Ładny plener. Myślę, że nie masz co narzekać, bo bardzo ładna jesteś i świetnie wychodzisz na zdjęciach ;)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Tyle pochwał co pod tym postem to w życiu nie słyszałam :D

      Usuń
  14. według mnie świetnie wyszły Ci zdjęcia! :) oby więcej takich sesji!
    Zapraszam do siebie na nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli zaczniesz się bawić tym, że pozujesz to zdjęcia wyjdą bardziej naturalniej dzięki czemu będą dużo lepsze. Widać, że nie wiedziałaś jak za pozować. Jedynie, że po prostu byłaś skrępowana. Zdjęcia nie są złe ale jeśli zaczniesz się bardziej wygłupiać przy ich robieniu to zaczniesz nabierać pewności siebie i zdjęcia wyjdą 100 razy lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, zobaczymy co wyjdzie następnym razem

      Usuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    Sukienka mnie zauroczyła <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :) Uroczo razem wyglądacie! OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. jak nie masz ładnych ubrań, nie jesteś ładna ani fotogeniczna to po co zakładasz bloga xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lubię prowadzić bloga i nikt nie zabroni mi tego robić. Wolę być szczęśliwa niż ładna. A w ogóle kto powiedział, że na blogu trzeba pokazywać swoją twarz? A ty co? Czemu piszesz anonimowo? Nie masz bloga? Jesteś za brzydki/brzydka żeby go założyć? Strasznie mi przykro :) Pozdrawiam, anonimku. Dużo urody życzę :)

      Usuń
  19. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia jak na pierwszą sesje :) Śliczna sukienka, bardzo podkreśla twoją urodę :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę ładne zdjęcia :) bardzo korzystne wyglądasz w takim baby blue :)
    na moim blogu kilka dni temu pojawiła się akurat notka jak zrobić własną sesję zdjęciową :) także zapraszam :) może przyda się do kolejnej sesji ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka sukienką, ale jaka śliczna dziewczyna! nie mogę wyjść z podziwu Twojej delikatnej urody i niesamowitego uśmiechu ;) oczywiście nie jestem jakaś ciepła , czy coś hahah ;D
    pozdrawiam serdecznie, oby wiecej takich postów! więcej wiary! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to szkoda, ze nie hahah:D A co do urody to bijesz mnie na głowę. Ładne oczy masz <3

      Usuń
  24. Piękna sukienka, a zdjęcia nie są takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są mało ciekawe tak jak osoba na nich. W stylizacji nie ma co oglądać. - Nie mów tak o sobie. Czym uchybiasz? Jesteś piękną młodą kobietą. Sukienka dodaje Ci uroku.
    Ponad to to mocno marketingowe. Jak inni mają tu przychodzić skoro nie ma co oglądać?

    OdpowiedzUsuń