Makeup REVOLUTION London ultra eyeshadows palette flawless | KYLIE matte liquid lipstick & lip liner Candy K

by - piątek, lipca 22, 2016


 Po dosyć długiej przerwie znów do Was wracam. Trochę się pozmieniało - u mnie w życiu, na blogu i w mojej głowie. Wszystkie zmiany są na lepsze - tak mi się przynajmniej wydaję. Mam pewne plany co do bloga i niedługo sami odkryjecie jakie. Ciągle narzekałam na brak pomysłów na posty kiedy tak naprawdę wszelkie pomysły mam na wyciągnięcie ręki. Myślę, że mój blog w końcu się rozwinie i będzie takim blogiem o jakim zawsze marzyłam. Zaczęłam od zmiany nazwy bloga i jest to po prostu moje imię i nazwisko. Na resztę musicie cierpliwie czekać, ale już dziś mam dla Was nowy, lepszy post. Tak mi się przynajmniej wydaję. A co Wy o tym myślicie?


Dziś przychodzę do Was z postem z kosmetykami znanymi chyba każdej kobiecie, która interesuje się tą tematyką. Która z Was nie marzy o ustach jak Kylie Jenner i oczach umalowanych najlepszymi paletkami REVOLUTION? Ja marzyłam i postanowiłam to marzenie spełnić z pomocą bliskiej mi osoby.



 Pierwsze co powiem: NAPRAWDĘ WARTO JĄ KUPIĆ! Zakochałam się w niej od razu. Kupiłam sobie kolor Candy K i już planuję jaki kolor wybrać następny. Wybrałam oczywiście matową. Kolor utrzymuje się na ustach bardzo, bardzo długo, niemalże przez cały dzień. Jadłam, piłam a moje usta nadal wyglądały jak świeżo umalowane. Kredka ma kremową konsystencję przez co ślizga się na ustach i łatwo się ją rozprowadza. Płynną szminkę również łatwo rozprowadzić na ustach co niestety jest nieco trudniejsze w zwykłych matowych szminkach. Co najważniejsze - usta nie są wysuszone. 


 Paletki REVOLUTION to jedne z najlepszych paletek na rynku. Ich ceny nie są wysokie, ale ich jakość i piękno kojarzą nam się z wcale nie małymi sumami. Ta paletka to był prezent od mojego brata na moje osiemnaste urodziny. Prezent jak najbardziej trafiony, idealny.  


Kolory są cudowne, w odcieniach nude, matowe i połyskujące. Łatwo się je nakłada na powiekę i długo się utrzymują. Nie sypią się co bardzo ważne, ponieważ nie brudzą nam twarzy. Idealne do makijażu codziennego i wieczorowego. Wszystkie kolory są podpisane jak widać na zdjęciach poniżej. Paletka posiada również duże lusterko, w którym możemy się przeglądać malując się. 




Na koniec trochę mojej niezbyt ładnej twarzyczki ponieważ rzadko tutaj gości. 


 

Co myślicie o tych produktach? Może Wy też pisałyście ich recenzję na blogu? Pochwalcie się - chętnie poczytam. Jak podobają Wam się zdjęcia i recenzje? Co powinnam zmienić, poprawić, dodać? Czekam na Wasze komentarze z opiniami.

Pozdrawiam, Aleksandra Kaczmarska

You May Also Like

30 komentarzy

  1. Ostatnio poluję na produkty do ust Kylie. Marzy mi się kilka odcieni, a jako, że swoje urodziny obchodzę za niecały miesiąc, z pewnością kupię!
    Powodzenia w zmianach, oby wyszły na lepsze!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić, polecam :)
      Dziękuję. A to czy zmiany wyjdą na lepsze to już Wy ocenicie :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się podoba ten wygląd bloga! Wiele słyszałam o tych pomadkach, ale według mnie tańszą wersją tych pomadek są te od Golden Rose ❤ pisz tak dalej, a osiągniesz sukces!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło. Takie słowa bardzo motywują do dalszej pracy. Właśnie też myślę czy by nie kupić tych od GR. Używałaś ich?

      Usuń
  3. Uwielbiam paletki MUR :) W niskiej cenie, mamy dość dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czaję się na którąś paletkę do oczu od Makeup Revolution :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jest głośno o tym, że przychodzą niekompletne zestawy od kylie, lub bez opakowania :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/07/recenzja-soczewek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie słyszałam o tym. Całe szczęście, że mi przyszły dobre. Ale szczerze wątpię zeby z oryginalnej strony przechodziły złe produkty

      Usuń
  6. Cienie są cudowne, wszystkie jak najbardziej w moich kolorach ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka świetna, chyba pora zainwestować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na zestaw od Kylie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Paleta świetna, jak i błyszczyki i kredka Kylie. Sama chciałabym posiąść jedną przynajmniej z nich (no, ewentualnie kilka) :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do pomadek Kylie, najbardziej podobają mi się King K, Kourt K i Dolce K. Tak bardzo ich pragnę. Chciałabym też cholernie Dead Of Knight, to przecież najweselszy kolor!
    Paletka jest śliczna, już widząc jej kolorki wymyślałam sobie makijaże nią robione!
    I co Ty mowisz o niezbyt ładnej twarzyczce? Jesteś prześliczna kochana! Ile bym dała za takie oczka!

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Dead Of Knight to z pewnością jest to najweselszy kolor :D I mój ulubiony. Ale jak sobie pomyślę jak bym wyglądała z takim kolorem na ustach to chyba boję się sama siebie :D
      No pomysłów na makijaże wykonane cieniami z tej paletki też mam mnóstwo. Póki co to testuję na sobie jednak fajnie byłoby mieć kogoś kogo mogłabym malować.
      I dziękuję za komplementy tylko nie wiem czy nie są przesadzone. A co do moich oczu, chciałabym mieć dużo większe jednak przynajmniej kolor jest świetny - zielony :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękna paleta, a co do pomadek Kylie to podobają mi się te metaliczne :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę! Te pomadki z Kylie są MEGA! A paletka zwaliła nas z nóg :) Dużo już o niej słyszałyśmy i postanowiłyśmy ją poszukać, by kupić :) ŚWIETNA recenzja ;) Nazwa bloga nam się podoba :) Super, że masz wiele planów co do bloga :) Oby tak dalej :3 REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Makeup Revolution! A jesli chodzi o Kylie to mi sie marzy odcień exposed :) u mnie na blogu dodałam post z zamiennikami wszystkich pomadek:)
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka :) pałęta kolorystycznie idealnie pasuje w mój gust. Tak więc życzę aby wszystkie zmiany wyszły na lepsze i głowy przepełnione pomysłami :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę każdy mówi o tych pomadkach. CHyba musze kupić :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oho, też widzę masz tą paletkę co ja (dostałam od narzeczonego) jednak inne odcienie. Są na prawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pozazdrościć pomadki Kylie, tak bardzo bym ją chciała! niestety, oszczędzam na samochód, i odpada ich zakup :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są takie drogie, ale fakt - samochód ważniejszy. To przynajmniej jak samochód kupisz to się nam pochwal :D A co do Kylie to są tańsze odpowiedniki a efekt taki sam :)

      Usuń
  18. Zastanawiałam się nad tą paletką właśnie. Jak w ciągu dnia z ich trwałością ? Na jaką bazę nakładasz ?

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu nie porównywałabym MUR do lepszych paletek. Mam porównanie z masą innych cieni i... wypadają dość słabo. Są OK, w swojej cenie, na co dzień, na start - ale teraz już do nich nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka Kylie marzy mi się <3 a codo MUR to ich paletki są genialne, próbowałaś może ich "czekoladek" są świetne ! :)
    Zostaje, i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zarówno paletę jak i szminkę ! Mają genialną trwałość :) bardzo podoba mi się Twój blog, na pewno jeszcze tutaj wrócę :)
    PS. Oczywiście zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobała mi się ta paleta. Ma bardzo ładne odcienie, takie w moim stylu. Dodam ją na razie do mojej wishlisty ;D Z Makeup Revolution mam paletę New-trals vs Neutrals i jest cudowna <3

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń