4 ulubione zapachy perfum wiosna-lato AVON

by - sobota, czerwca 18, 2016


Chyba każda kobieta ma perfumy, do których zawsze wraca i które zawsze są przy niej. Ja na lato preferuję lekkie, świeże, kwiatowe lub owocowe perfumy.


 "Inspirujące, nowoczesne połączenie zapachu soczystej cytryny i dojrzałej gruszki, z wonią fiołka, gardenii, uzupełnione zmysłowymi akordami kadzidła i piżma" 

Bardzo świeży zapach perfum. To moje pierwsze perfumy zamówione z Marizy, trochę się ich obawiałam, zawsze tak mam gdy kupuję pierwszy raz jakąś rzecz nie znając jej. Na szczęście nie zawiodłam się. Fiolka ma aż 100 ml co bardzo mnie cieszy bo perfumy są genialne. Długo się utrzymują więc buteleczka wystarcza na długi czas. Szczerze polecam kobietą, które tak jak ja uwielbiają delikatne świeże zapachy perfum.



"Kategoria: kwiatowo-morska nuty zapachowe: owoc karamboli, kwiat lei, lekkie piżmo Zroszone tropikalne kwiaty tańczą wśród soczystych owoców, uwalniając radosny nastrój i wszystkie kolory ciepłego lata." 

Typowo wakacyjny zapach. Używam go już od 3 lat i nadal bardzo go lubię. Odpowiedni dla młodych dziewczyn. Kupiłam do tego również mgiełkę - zestaw idealny na ciepłe dni.



"Skropione rosą aromatyczne płatki piwonii przeniknięte dotykiem rozkosznego ciepła to eteryczna kompozycja stworzona dla romantyczek"

Zapach uwielbiany przez mojego narzeczonego. Idealny na romantyczne wieczorne spacery. Bardzo słodki, przyjemny zapach długo utrzymujący się na ciele.


"Be... Romantic to esencja romantyzmu. Niewinny urok różowej peonii przyciąga, urzeka i nie pozwala innym o tobie zapomnieć."

Zapach cudowny, kwiatowy. Nie jest słodki i długo utrzymuję się na ciele.


A Wy jakie perfumy lubicie na lato?

Może Ci się spodobać

5 komentarzy

  1. Ja używam jak na razie SECRET FANTASY MIDNIGHT ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam tych produktów, ale w avonie mają świetne mgiełki, muszę się w jakąś zaopatrzyć :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę sie na sunshine kiss 😳

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnych z tych perfum, na lato uwielbiam podobne zapachy jak Ty: owocowe, kwiatowe... generalnie stawiam na słodkość, delikatność i dziewczęcość :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń