Podkład Exstralasting Liquid Foundation SPF 12 AVON

by - sobota, maja 14, 2016


 
Opis: 
  • super trwały nawet do 18 godzin
  • filtr SPF 12 
  • nawilża
  • absorbuje serum
  • do skóry normalnej i tłustej 
  • średnie-pełne krycie
  • pojemność 30 ml 
  • kolory: nude, ivory, natural beige, shell, medium beige 
  • cena: ok 30 zł 



Kupiłam ten fluid pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Jestem z niego bardzo zadowolona. Jest to jeden z lepszych podkładów, które oferuje AVON. Konsystencja podkładu jest świetna, nie jest ani za gesty ani za rzadki. Łatwo rozprowadza się po twarzy, nie pozostawia plam. Wybrałam kolor NUDE. Mam jasną karnacje i świetnie się do niej dopasowuje, nie tworzy maski. Po użyciu skóra nie jest wysuszona co bardzo mnie cieszy bo to często się zdarza. Jest na prawdę trwały jak jest napisane w opisie. Od rana do wieczora utrzymuje się na twarzy. Co najlepsze nawet wieczorem makijaż wygląda bardzo świeżo, jakby był zrobiony przed chwilą. Dobrze kryje wszelkie niedoskonałości. Moim zdaniem cena jest odpowiednia dla tego produktu. Szczerze polecam ten produkt. Na tą chwilę jest dla mnie idealny. Oceniam go tak 7/10.


A jakiego podkładu Wy używacie? Który jest waszym ulubionym? Może też używałyście kiedykolwiek tego produktu? Jak go oceniacie?

You May Also Like

12 komentarzy

  1. Nigdy nie widziałam tego podkładu nawet na internecie, widocznie popełniłam błąd :)
    Recenzja wspaniała! Na pewno zajrzę na stronę z tym podkładem!
    Pozdrawiam
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WłAśnie zastanawiałam się nad kupnem ! Oby więcej trafnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post Ci się przydał :)

      Usuń
  3. Po przeczytaniu twojego posta mam zamiar sobie go kupic !♥ Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa, wyczerpująca recenzja, fajnie się czytało a i produkt mnie zainteresował :)
    http://blog.hatedtherain.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, ale może kupię mamie na dzień mamy <3
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego podkładu dla siebie, ale chętnie wypróbowałabym ten. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena pewnie jest warta tego podkładu. Choć zazwyczaj kupuję takie o połowę tańsze. Myślę, że znajdzie sina mojej liście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być naprawdę dobry, chyba się po niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rowniez miałam ten podkład i bylam z niego zadowolona! Ladnie sie wtapiał w moja skore i z 8h sie utrzymywał. Bardzo ładnie opiany podkład. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń