5 ulubionych produktów wiosny 2016

by - sobota, maja 21, 2016


Z racji tego, że coraz większymi krokami zbliża się do nas lato chciałabym zaprezentować Wam 5 moich ulubionych produktów tegorocznej wiosny. To pierwszy wpis tego typu, mam nadzieję, ze wam się spodoba. 




Bez tej odżywki nie wyobrażam już sobie rozczesywania mokrych włosów. Moje włosy strasznie się plączą, po umyciu jest dramat. Nie ma możliwości ich rozczesać bez wyrwania połowy włosów z głowy. Mam ich mało, są zniszczone a tu jeszcze taka udręka. Ta odżywka dosłownie uratowała moje włosy. Bardzo ułatwia rozczesywanie, szczotka gładko przechodzi po włosach. Dodatkowo odżywia zniszczone i przesuszone włosy co na moje codzienne suszenie, prostowanie lub kręcenie jest zbawieniem. Nie zamieniłabym jej na żadną inną.
10/10




Mam wszystkie produkty z tej kakaowej serii. Zapach jest piękny co bardzo mnie cieszy bo ten krem jest do skóry normalnej i suchej, czyli mam dwie przyjemności w jednym. Polecam kupić całą serie. 
8/10




Mocno nawilża, koi skórę i regenerują ją, a dodatkowo oczywiście ten piękny zapach poziomki. Jedyny minus, że starcza na krótko bo to masło, czyli jest gęste. 
9/10




Najlepszy błyszczyk jaki miałam. Kolor wydaje się ciemny, ale po nałożeniu na usta jest idealny- nie za ciemny nie za jasny, łączy się ładnie z ustami. Nie jest klejący, łatwo rozprowadza się go na ustach. 
10/10





To mój pierwszy eyeliner we flamastrze. Trochę się go obawiałam, ale jednak nie zawiódł mnie. Jest bardzo łatwy w użyciu, kreski są perfekcyjne. Kolor jest mocno czarny. Nie kruszy się na powiekach ani nie rozmazuje. Dla mnie w sam raz. 
10/10 


A Wy macie któryś z tych produktów? Jak go oceniacie? Jakie są Wasze ulubione produkty tej wiosny?

You May Also Like

13 komentarzy

  1. Stosowałam już kiedyś odżywki z Gliss kur, a nawet planuję kupić ponownie, bo tak jak pisałaś powyżej pomagają rozczesać niesforne włosy i dodatkowo mają ładny zapach. Zainteresował mnie ten krem do rąk, na pewno się po niego skuszę :)
    Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam odżywkę z tej firmy i w miarę przypadła mi do gustu, teraz muszę jakąś wybrać i chyba zaryzykuję znów z Schwarzkopf (:

    zapraszam :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy. Mam ten krem i bardzo go lubię :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam żadnego z tych produktów, ale chyba skuszę się na masło do ciała :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/ (obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowne, przed chwilą go właśnie używałam. ♡

      Usuń
  5. Uzywalam kiedyś tej odzywki jest super pomadka bardzo ładna :) super post

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą odżywkę do włosów :) Bardzo ją polecam. Również mój fav! :D innych rzeczy jeszcze nie poznałam ;D

    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. świetni ulubieńcy :D zainteresował mnie ten błyszczyk:)
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo też używam tej odżywki. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    Wpadaj do mnie po pytania i daj znać bo chcę poznać Twoje odpowiedzi.
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-6.html

    OdpowiedzUsuń