Lala przeszukuje internet, czyli co znalazłam i polecam #1

by - czwartek, marca 03, 2016

Postanowiłam, że na blogu będą pojawiać się wpisy z nowej serii Lala przeszukuje internet. Dużo czasu spędzam w internecie najczęściej czytając ciekawe blogi więc postanowiłam się z Wami dzielić moimi "znaleziskami". Oto kilka moich internetowych odkryć, którymi chciałabym się z Wami podzielić i serdecznie Wam polecić. 

Niebałaganka - blog, który prowadzi Ania Legenza: "Właśnie znalazłeś się na blogu Niebałaganka, a to znaczy, że jesteś o krok bliżej do pozbycia się bałaganu ze swojego życia i domu."
Dzięki tej kobiecie, która stworzyła tak wspaniały blog zmotywowałam się, aby zorganizować swoje życie. Dzięki temu powstał właśnie mój planner. 

Lajfstajl ironią płynący - ten blog znalazłam zupełnie przypadkiem i od razu wpadłam w ogromny zachwyt. Autorka bloga nazywa się Sherly. Dziewczyna piszę bardzo interesująco i rzeczywiście blog jest przepełniony ironią "Mam nadzieję, że dzięki mojemu talentowi (tak, jest nim sarkazm) kiedyś będę mogła wyżywić rodzinę i zamieszkać w Jukeju." 

Design Your Life - blog stworzony przez Alinę Moskwę: "Na moim blogu inspiruję do prowadzenia ciekawego, kreatywnego życia, pomagam w lepszej organizacji na co dzień i podpowiadam jak urządzić swoje najbliższe otoczenie." To prawda, pani Alina pomaga zorganizować czas, życie i podkreśla jak ważny jest dobry design.

Creamshine - blog prowadzi 21 letnia Daria. Jest to piękna, młoda mama, optymistka ze zdrowym podejściem do życia. Daria motywuję mnie każdego dnia, dzięki niej zrozumiałam, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Gu tworzy - jeden, moim skromnym zdaniem, z najlepszych blogów DIY.

Moonsterek - blog pisany przez 17 letnią Oliwię Sobczyk, którą właśnie, dzięki jej blogowi, poznaję. Oliwia to mądra dziewczyna o delikatnej i subtelnej urodzie. Mimo młodego wieku wykazuje dorosłe postrzeganie wielu spraw za co u mnie ma ogromnego plusa.

Fiorka - Karolina Pukała prowadzi swojego bloga w taki sposób, który ewidentnie przypadł mi do gustu. Znajdziemy tam wpisy zróżnicowane tematycznie, godne uwagi, przeczytania, polecenia i powrotu do nich.

Alex fashion - Aleksandra Wądołowska na swoim blogu ma wiele przecudownych stylizacji, ale również dużo tekstu. Ma świetny styl, subtelną urodę, dużo pomysłów na siebie samą i chęć dzielenia się "sobą" z innymi ludźmi.

Jeszcze w tym tygodniu na blogu pojawi się informacja związana z konkursem który organizuję na blogu. Nagrodą będzie coś co na pewno przyda Wam się latem. Jest ktoś zainteresowany?


Może Ci się spodobać

5 komentarzy

  1. całkiem interesujące blogi poleciłaś, sama też kilka z nich czytam i niektóre nawet bardzo lubię. ;) a opisami innych mnie zaintrygowałaś, także pewnie tam wpadnę zobaczyć co i jak. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam wyżej wymienione blogi jak i swój ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za polecenie! :* Aż mi się humor przed spaniem poprawił!
    Ja kojarzę tylko bloga DesignYourLife i Niebałaganka, więc resztę chętnie zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doceniona Sherly przesyła Ci całuski, tym razem zupełnie bez ironii. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z tych blogów znam, a niektóre dzięki Tobie dopiero poznam. Takie posty są wspaniałą nagrodą dla blogerów. No i reszcie udziela się trochę więcej szczęścia, gdy widzi, iż praca i cierpliwość zostaje zauważona.

    OdpowiedzUsuń