Zmiany na blogu, zmotywowana Lala

by - poniedziałek, lutego 01, 2016



Hej! Nie ukrywam, że moje noworoczne postanowienie co do regularności pisania postów na bloga trochę nie wyszło. Ten miesiąc był dla mnie mocno organizacyjny, musiałam sobie wszystko poukładać, przemyśleć, zrobić plan dalszego publikowania postów. Z racji tego, że ten blog jest mój chciałam aby był "mój" jeszcze bardziej, chciałam aby było na nim więcej mnie, tego co lubię, co siedzi mi w głowie i sercu.
Przechodząc do konkretów postanowiłam, że będę dodawać wpisy raz na tydzień w określony dzień i wybrałam czwartek. Wpisy podzieliłam na różne kategorie: recenzje, DIY, inspiracje i post niespodzianka. Na koniec każdego wpisu będę pisać o czym będzie następny co mam nadzieję zachęci Was do częstszego odwiedzania mojego bloga. Jeśli wpadnę na jakiś genialny pomysł na zrobienie wpisu to w ciągu miesiąca pojawi się ich więcej niż 4. 
O każdym wpisie będę powiadamiać Was na facebook'u, instagramie i snapchacie

Chciałabym Wam się też pochwalić, że zrobiłam swój własny planner na 2016 rok. Jeśli chcielibyście go zobaczyć chętnie Wam go pokaże i zrobię osobny wpis o nim.

A już w czwartek wyczekujcie recenzji jednego z moich ulubionych produktów do makijażu.

Może Ci się spodobać

4 komentarzy

  1. Już czekam na czwartek! Mam takie samo postanowienie. Tylko ,że ja wybrałam piątek hehe Życzę wytrwałości w tym postanowieniu! Pozdrawiam! http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią zobaczyłbym ten planner :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez miałam w wplanach dodawać wreszcie posty częściej i regulanriej, ale jak to jak ze mna, trochę nie wyszło. :/ Ciekawy pomysł z plannerem. Chetnię o tym przeczytam :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobra motywacja :D
    Osobiście bardzo lubię blogi, w których po pierwsze jest więcej tekstu niż zdjęć, a po drugie są właśnie takie "swoje", aby można było się więcej dowiedzieć o autorce/autorze bloga :)
    Bardzo chętnie zobaczę Twój planner na 2016 rok, może w jakimś stopniu zainspiruje mnie to do przekalkulowania własnego planowania :)
    Co czwartek zaglądnę na bloga, aby spojrzeć, czy jest jakaś nowość i zostawię po sobie ślad :
    Pozdrawiam cieplutko,
    Acaila :)

    OdpowiedzUsuń