planner 2016

by - czwartek, lutego 25, 2016

Dziś przychodzę do Was z postem, który, przyznaję się, powinien pojawić się na blogu dużo, dużo wcześniej. Jednak spotkałam na drodze tworzenia go kilka komplikacji. Najpierw zastanawiałam się czy w ogóle go dodać bo uważałam, że nie mam się czym chwalić, potem brakowało mi kilku rzeczy do pełnej gotowości mojego dzieła tzn. plannera. Dokładniej brakowało mi odpowiedniej okładki i szczerze to powstała ona chyba tydzień temu. W tworzeniu mojego plannera biernie pomogła mi pani Magda Mirkowicz z bloga mypinkplum - mianowicie skorzystałam z darmowych plakatów do druku, które umiejscowiłam w plannerze. 


Okładkę wykonałam z cienkiej teczki, która okleiłam papierem ozdobnym, a następnie okładką taką jak na zeszyt. Wygląda na prawdę dobrze.


Przed każdym miesiącem umieściłam stronę, na której mogę napisać rzeczy do zapamiętania i do zrobienia na dany miesiąc:
  • cele i plany miesiąca 
  • do zapamiętania 
  • wpisy na blog 
  • projekty DIY

Planner zrobiłam tygodniowy bo tak najłatwiej mi wszystko ogarnąć wzrokiem, mam przed sobą cały tydzień na jednej kartce co dla mnie jest bardzo ważne podczas planowania bo nie lubię przekręcać kartek w poszukiwaniu wolnej chwili któregoś dnia czy danej zaplanowanej czynności. Na żółto oznaczyłam różne święta.


 marzec - Dzień Kobiet - mypinkplum

Każdy miesiąc oddzieliłam od siebie przekładką (plakaty z bloga mypinkplum lub moje własne wykonanie). Każda przekładka jest adekwatna do danego miesiąca względem moich skojarzeń, upodobań, świąt, pory roku czy ważnych wydarzeń w danym miesiącu.


czerwiec - moje urodziny - własne wykonanie

 październik - jesień - mypinkplum

 listopad - motywacja na depresyjne, szare dni - własne wykonanie


Po lewej stronie umieściłam listę postanowień na nowy rok, a po prawej jest przekładka do notesu, którą wykonałam sama.

W plannerze znajdują się jeszcze: 
  • strona tytułowa
  • plan lekcji 
  • oceny 
  • przekładka z motywującymi mnie słowami i wyrażeniami 
  • na wewnętrznej stronie okładki zrobiłam kieszonki na luźne kartki  

Podoba Wam się mój planner? Macie jakieś uwagi? Mnie się podoba jednak jest strasznie amatorski i dziś widzę wiele rzeczy, które mogłam zrobić inaczej. Na następny rok zrobię coś totalnie niesamowitego! Już mam kilka koncepcji i planów co do plannera na 2017 rok.

Może Wy pochwalicie się swoimi plannerami? Nie koniecznie tylko tymi, które zrobiliście samodzielnie. Czekam na zdjęcia: ol-ka-98@wp.pl

Może Ci się spodobać

10 komentarzy

  1. Strasznie podoba mi sie twój sposób na taki banner! :D Sama muszę zrobić sobie taki :**

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł , bardzo fajnie sie prezentuję :)
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki planner to super sprawa! :D Bardzo by mi się przydał :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem ci, ze pomysł super i świetnie się prezentuje:)
    http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czas w kółko słyszę o "Madama Happy Planner" i planowałam owy zakupić, jednak teraz nie widzę sensu kupować plannera za 100zł, jeśli mogę wykonać go sama. Świetny pomysł i naprawdę przypadł mi do gustu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wyszło o wiele taniej a planner jest zrobiony "pode mnie" :)

      Usuń
  6. łał, to jest genialne, szczególnie dla takiej osoby jak ja która o wszystkim zapomina i jest mało zorganizowana !

    obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie jak ja, też zawsze o wszystkim zapominam i jestem niezorganizowana

      Usuń