Matowa szminka True Color AVON #recenzja

by - czwartek, lutego 04, 2016


     Dziś czwartek więc zgodnie z obietnicą i moim postanowieniem dodaję wpis. Tak jak wspomniałam we wcześniejszym poście będzie to recenzja mojego jednego z ulubionych produktów do makijażu. Mowa tu mianowicie o matowej szmince True Color firmy AVON.
     Zastanawiałam się już jakiś czas nad kupieniem matowej szminki bo często sama robię matową ze zwykłej co jest dość uciążliwe i pracochłonne. Miałam pewne obawy przed kupnem tej o to szminki dlatego najpierw postanowiłam wypróbować próbkę.



Ku mojej radości matowa szminka True Color sprawdza się idealnie. Tutaj jeszcze w opakowaniu bo postanowiłam, że pokażę ją Wam w całej okazałości.



Cena również była bardzo zadowalająca jak na tak dobrej jakości produkt. Sprawdziło się wszystko co napisali w katalogu. Szminka nakłada się gładko i lekko, nie wysusza ust i zapewnia uczucie nawilżenia, nadaje trwały, idealnie kryjący, matowy kolor. 



 Ja wybrałam kolor Adoring Love, który jest pokazany w katalogu na zdjęciach. Kolor w rzeczywistości jest tylko nieco bardziej intensywnie różowy. Zastanawiam się nad kupnem jeszcze jednego koloru. Który byście mi polecili?



Mój błąd, że zabrałam się za robienie zdjęć tak późno, jak już było ciemno. Zdjęcia bez lampy błyskowej były ciemne i w słabej jakości, a te z lampą zmieniały kolor szminki. W nerwach już postanowiłam zrobić takie i takie zdjęcia bo nie mogłam się zdecydować. Żadne mi nie pasowały. Ach kobieta...










Podsumowując, z całego serca polecam kupić tą szminkę. Pełna satysfakcja gwarantowana! 

Zapraszam za tydzień w czwartek na post z inspiracjami!

You May Also Like

17 komentarzy

  1. Też Zamówiłam pomadki Avon i czekam na przesyłkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne szminki :) Polecam następnym razem dodawać zdjęcia ust z prezentowaną szminką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam bardzo tak zrobić jednak przyznaje się, ze robiłam ten post na szybko i zwyczajnie nie starczyło mi czasu. :/

      Usuń
  3. Cudowne kolory ♥♥♥ Szczególnie podoba mi się kolor Adoring Love . Przepiękny ♥ =D

    OdpowiedzUsuń
  4. AVON-owskie pomadki są świetne. Sama mam cztery różne i jestem zachwycona. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Uwielbiam matowe kolory. Muszę koniecznie wypróbować właśnie te z Avonu, bo podobno są świetne. Podoba mi się wygląd Twojego bloga, dlatego też z chęcią dodaję go do obserwowanych!
    Pozdrawiam! :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/02/33-hit-that-jive-jack-put-it-in-your.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przypadł do gustu kolorek "bery blast" i czekam aż dotrze do mnie w pełnym wymiarze :) Avon ma całkiem fajne pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam też nad nim jednak pomyślałam, że może być zbyt jaskrawy. Napisz jak się sprawdza, z chęcią zobaczę też jak wygląda w rzeczywistości :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam matowe szminki! Sama używam matów z Golden Rose, ale może na tą też się kiedyś skuszę :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre są te z Golden Rose? Ogólnie dużo słyszałam o produktach tej firmy jednak nigdy nie miałam okazji wypróbować.

      Usuń
  8. Uwielbiam matowe szminki, ale właśnie tylko różowe, w czerwieni się dobrze nie czuję ;(. Długo się utrzymuje na ustach ta pomadka ?
    POZDRAWIAM MALWA
    PS. U mnie na blogu konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie dosyć długo, kolor zostaje na ustach nawet po zjedzeniu czegoś, co jest raczej rzadkością wśród tych tańszych szminek. Ogólnie matowe szminki są bardziej trwałe niż te zwykłe.

      A ja właśnie mam ochotę na czerwoną matową szminkę i na bordową. zastanawiam się tylko jak ja bym wyglądała :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Super post :) Kocham matowe szminki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pomadki rowiez mam ich parę ;) są swietne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ta czerwona jest super 😊bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń