Mała biała #inspiracje

by - czwartek, lutego 11, 2016

Są takie  ubrania, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie. Są to tzw. kobiece niezbędniki. Z racji tego, że coraz większymi krokami zbliża się lato,
okres, w którym kobieta wyciąga z dna szafy wszelkie letnie ubrania, w tym sukienki, postanowiłam stworzyć post właśnie z jednym z kobiecych niezbędników. Jest nim tzw. MAŁA BIAŁA, czyli krótka, biała sukienka - niewinny odpowiednik małej czarnej.







 










                         

















Sama planuje kupić na lato białą sukienkę. Która Waszym zdaniem z prezentowanych wyżej sukienek jest najładniejsza? Czy któraś z Was już taką ma? Jesteście z niej zadowolone? Możecie podesłać zdjęcia na mój email: ol-ka-98@wp.pl

Może Ci się spodobać

7 komentarzy

  1. Jest tu wiele modeli, które bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki! Też uważam, że każda kobieta powinna taką mieć! :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. lato kato, juz nie moge sie doczekać. ;-)
    miłam jedna tylko biała sukienke, jednak zdecydowanie wole czern.;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje w przystepnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie śliczne sukieneczki! Chętnie bym kilka kupiła ale zbieram hajs na koncert hehe xx super post xx

    OdpowiedzUsuń
  6. moja faworytka w stylu boho !!
    ... uważam że ze swoimi rewelacyjnymi i nogami do nieba wyglądałabyś w niej genialnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam białe sukienki, szkoda tylko nie wszystkie modele jestem w stanie nosić :) zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń