traperki #butyzimowe

by - środa, listopada 25, 2015



     Jednymi z najmodniejszych butów zimowych w tym sezonie są traperki. Moda na te ultra wygodne obuwie trwa już od kilku sezonów.

Traperki do 100 zł: 




 Brązowo-beżowe traperki - merg.pl 

Stylowe traperki z bordową wstawką - merg.pl


Stylowe traperki z różową wstawką - merg.pl

Traperki ze suwakiem - merg.pl

 Czarne traperki - merg.pl

Skórzane traperki - merg.pl


Mi traperki idealnie służyły tamtej zimy i naprawdę nie mogę złego słowa na nie powiedzieć. Są bardzo wygodne i połączone z odpowiednim strojem mogą stworzyć naprawdę ciekawy look. 

Któraś z Was posiada te stylowe buciki? Jeśli nie to zapraszam do kupna. Wiele ciekawych ofert znajdziecie na www.merg.pl, niektóre z nich pokazałam wyżej. 

Rejestrując się teraz na www.merg.pl dostaniesz 20 zł rabatu!

Może Ci się spodobać

12 komentarzy

  1. ja mam takie traperki za 80zl sliczne z deezee :)
    obserwuje i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam butów na zimę i nic stacjonarnie nie mogłam znaleźć w moim mieście. jest zimno, mróz - a nogi marzną. zdecydowanie skuszę się na ostatnie - są śliczne i wyglądają na bardzo solidnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio bardzo spodobał mi się ten rodzaj butów :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te buty, one chyba nigdy nie wyjdą z mody.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A one są ocieplane???:)
    http://www.justcleo.pl/2015/11/winter-essentials-from-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które :) Bez futerka w środku też są ciepłe, ale jeśli jesteś zmarźluszkiem jak ja to polecam te bez futerka na te cieplejsze dni zimy - idealne są <3

      Usuń
  6. Ja już też swoje mam. U mnie na blogu też wpis o nich.
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej urzekła mnie ostatnia para - klasyczna czerń :)
    Fajny post, ciekawy, przejrzysty blog! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń