Ciepłe swetry + powrót mody na bloga

by - wtorek, listopada 10, 2015



Na początku mojej przygody z tym blogiem dodawałam również wpisy o modzie jednak z czasem zaczęło mi się wydawać to oklepane i z tego zrezygnowałam usuwając tym samym masę wpisów modowych. Z perspektywy czasu wiem, że zrobiłam straszną głupotę, której nie mogę sobie wybaczyć. Ale cóż, było, minęło, żyje się dalej i wraca się do tematyki modowej. Póki co będzie to na takim poziomie jakim było, ponieważ nie mam możliwości wnieść tego na wyższy poziom. Najlepsze jest to, że zmotywowały mnie do tego ciepłe sweterki. :)



Jesień trwa w najlepsze, zima nadchodzi wielkimi krokami, na dworze jest zimno, brzydko no i zimno... Najlepsze na taką pogodę są ciepłe swetry! Szeroki, wełniany, a może dopasowany? To od Ciebie zależy, jaki sweter będziesz nosić tego sezonu. Osobiście uwielbiam różnego rodzaju swetry więc i ten sezon nie może się bez nich obejść. 
Oto kilka przykładów tych cudowności, które podbiły moje serce. 

 ONLY - klik


Polo Ralph Lauren - klik






Zalando Essentials - klik

 

Anna Field - klik 



Podobają Wam się takie wpisy?
Macie już w swojej szafie ciepłe swetry?

 

Może Ci się spodobać

41 komentarzy

  1. Uwielbiam swetry ♥ Dlatego nienawidzę lata gdyż nie mogę ich nosić.Jesień i zima są najlepsze! Sama codziennie ubieram jakiś sweter gdyż zrobłam ogromne zakupy i tych sweterków mam mnóstwo *.* Pozdrawiam i wpadnij do mnie.Nowy post z serii pozytywnie.Bardzo motywujący! oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Większość mojej szafy to sweterki. Uwielbiam je! Ten przedostatni szary sweterek bardzo przypomina sweter w Croop'a :)

    Jak masz chwilkę zajrzyj do mnie :)
    xolliwiaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i bardzo ładny i lekki wygląd bloga. Żałuję, że nie mogę zobaczyć większej ilości swetrów bo są naprawdę cudowne! Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za tydzień nowy post, zapraszam :)

      Usuń
  4. Ja także uwielbiam sweterki. Mogłabym je nosić cały czas :p niestety w lato nie za bardzo je nosze :') No wiesz ciepło xd Pisz więcej takich postów i daj mi znać na moim blogu kiedy będzie nowy :) Zapraszam: http://lets-smilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lato, gdy wieczory są chłodniejsze taki sweterek jest idealny :) Pewnie! Cieszy mnie bardzo to, że post ci się podoba :)

      Usuń
  5. Mam taki jeden czarny sweterek. I bardzo go lubię. Coś takiego jest świetne na jesień ♥


    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sweterki, ostatnio nieźle się w nie obkupiła, aby nie marznąć w te chłodne, jesienne dni! Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym mieć całą szafę takich sweterków.
      Pewnie, dziękuję :)

      Usuń
  7. ten kremowy sweterek jest cudowny. poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Co do sweterków to na tą porę są one idealne. :) Ten z POLO bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest cudowny i już sobie wyobrażam jak bardzo ciepły on musi być <3

      Usuń
  9. Uwielbiam duże, ciepłe swetry!
    Bardzo fajne wybrałaś do pokazania :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają :)
      Dziękuję, ja również :)

      Usuń
  10. Też uwielbiam sweterki, szczególnie jesienią :) Poklikałam.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam swetry! najbardziej w kolorze beżowym, szarym, karmelowym lub burgundowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ciepłe sweterki! Cudowne są!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem strasznym zmarzluchem i swetry ratują mnie jak robi się coraz zimniej :). A te swetry co wstawiłaś są 100% w moim stylu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te sweterki :) ja osobiście uwielbiam swetry różnego rodzaju, dobrze że wróciłas do notek o modzie :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna notka, taka cieplutka haha ;)
    Kocham swetry, nie muszą być one jakieś szczególne, tzn. fason czy coś, tylko po prostu - mają być ciepłe.
    Jednak jeśli już mam jakiś konkretny wybrać, to bardziej skłaniam się do tych luźniejszych.
    PS Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga!
    Kolory są pięknie dobrane. Wielki pozytyw!
    Pozdrawiam ;)
    +dodaję do obserwowanych
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zeby ciepłe były to najważniejsze oczywiście :D Też preferuje bardziej te luźne.
      Dziękuje :*

      Usuń
  16. Uwielbiam Twój stonowany wygląd bloga :*

    http://photographyslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterki to must have !
    Ja już obserwuje :) Liczę na cb
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z podlinkowanych przez Ciebie swetrów tylko ten z Ralpha Laurena ma sensowny skład, reszta jest ze sztucznych włókien, więc ciepłe to one na pewno nie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne swetry. szkoda że ma męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No racja! Sweterki podbiły również moje serce! <3
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń