21 sposobów na odchudzanie bez diety

by - czwartek, sierpnia 20, 2015




Skomplikowane diety, wyrafinowane jadłospisy, kosztowne produkty, czasochłonne potrawy...przeraża? Mnie niestety tak. Dlatego mam kilka patentów na szybkie i skuteczne odchudzanie bez diety


  1. Wyznacz sobie małe cele, osiągalne w krótkim czasie - nie mów "muszę schudnąć 10 kg", lepiej powiedz "schudnę 1 kg w tym tygodniu". 
  2. Załóż tabele ze swoimi osiągnięciami - możesz w niej uwzględnić tylko swoją wagę, ale również wymiary - to będzie na prawdę przyjemne uczucie gdy będziesz czytać jak zmniejszył się twój obwód. Pamiętaj, aby wpisać do tabeli swój cel i skutecznie i wytrwale do niego dążyć. Pomiary możesz wykonywać np. co tydzień lub miesiąc. 
  3.  Więcej seksu - nie tylko pomoże Ci spalić kalorie (150 kcal podczas 20 minut erotycznych igraszek), ale również spowoduje produkcję hormonów, które przyspieszają przemianę materii i przyrost czystej masy mięśniowej.
  4. Jedz 5 małych posiłków w ciągu dnia - pamiętaj, aby jeść regularnie
  5. Pij dużo wody - woda wypłukuje z organizmu toksyny i złogi, zapobiegając przekształceniu ich w tkankę tłuszczową i cellulit. Utrzymuje skórę w dobrej formie. Szklanka wypita przed posiłkiem zmniejsza apetyt i sprawia, że mniej jemy. Najlepiej dostarczyć organizmowi 2,5 l dziennie (połowę przyjmujemy z posiłkami).
  6.  Nie najadaj się przed snem - organizm gromadzi wtedy zapasy!
  7. Krój jedzenie na plasterki - ludzie oceniają porcje pokrojone w plasterki jako o 27% większe, niż będące w jednym kawałku.
  8. Wysypiaj się - zmniejszona ilość snu powoduje, że żołądek produkuje większą ilość kwasów żółciowych, co znacznie zwiększa nasz apetyt.
  9. Nie waż się codziennie - wystarczy, że zrobisz to raz w tygodniu, wtedy zauważysz realne efekty diety i nie zrazisz się, że nic nie schudłaś tego dnia 
  10. Unikaj alkoholu - zaostrza apetyt i sam w sobie jest bardzo kaloryczny.
  11. Dostarczaj organizmowi dużo błonnika - nie tylko ułatwia trawienie, ale dzięki niemu organizm wolniej wchłania glukozę, w efekcie czego dłużej nie czujesz głodu. Sałatka z czarnej fasoli, papryki, pomidorów, cebuli i kukurydzy z oliwą z oliwek oraz cytryną. Taka kombinacja błonnika, związków tłumiących uczucie głodu i poprawiających spalanie tłuszczu, przyniesie szybkie efekty w walce z balastem.
  12.  Awokado - zawiera potrzebny organizmowi kwas oleinowy, który przyspiesza spadek wagi i pomaga zwycięsko odpierać ataki głodu.
  13.  Pomidory - powstrzymują wydzielanie greliny - hormonu wywołującego poczucie głodu. Sprawia on, że uczucie sytości trwa dłużej i rzadziej sięga się po przekąski między posiłkami.
  14.  Cynamon - ta przyprawa bardzo przyspiesza metabolizm. Pół łyżeczki dziennie wystarczy, żeby w ciągu miesiąca spalić dodatkowy kilogram.
  15.  Papryczki chilli - przyspieszają metabolizm i pomagają szybciej spalać tłuszcz. Zawierają kapsaicynę - związek, który nadaje im pikantny smak, a jednocześnie podkręca tempo metabolizmu nawet o 25%.
  16.   Zielona herbata - jest w niej składnik, który wchodzi w reakcję z kofeiną i przyspiesza utlenianie tłuszczu oraz metabolizm spoczynkowy o 20%.
  17.  Jajka - zawierają dużo protein i mało kalorii, a więc są świetne, kiedy chcesz pozbyć sie balastu. Na dodatek szybko zaspokajają głód.
  18.  Migdały - zawierają proteiny i błonnik, który daje poczucie sytości. Są też świetnym źródłem witaminy E. Ta, będąc potężnym przeciwutleniaczem, przyspiesza wzrost mięśni. A mięśnie spalają tłuszcz.
  19.  Oliwa z oliwek - zawarte w niej jednonienasycone kwasy tłuszczowe przyspieszają tempo, w jakim organizm zużywa zasoby zmagazynowane w tkance tłuszczowej. Oliwę z oliwek najlepiej dodawać do sałatek.
  20.  Pij mleko - zawarty w mleku wapń zapobiega odkładaniu się tłuszczu na poziomie komórkowym.
  21.  Nie jedz czegoś, co nie chodziło, pływało lub urosło!!! - żywność przetworzona często jest pełna niezdrowych, rakotwórczych tłuszczów trans, cukru, który tuczy, i sztucznych substancji słodzących, które mogą być w nadmiarze szkodliwe dla zdrowia.

You May Also Like

10 komentarzy

  1. chyba muszę trzymac się Twoich rad, bo jakoś nie umiem sama schudnąć :(

    Jeśli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow *0* Świetny post :) I ogólnie cały blog! <3
    kamilaoniszczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okk :* mi się podoba :*

    Oveenon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ocenie całość bloga. Design - przejrzysty oraz przyjemny dla oka. Post bardzo fajnie napisany. Przyjemnie się go czytało. Dzięki tobie zacznę cpbardziej zwracać uwagę na to co jem. Obserwuję i czekam na więcej 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet nie wiesz jak bardzo zmotywowałaś mnie do dalszej pracy tym komentarzem. Jesteś cudowna! <3 Dziękuję! Za tydzień nowy wpis - zapraszam :)

      Usuń