Pytania i odpowiedzi, czyli kilka słów o mnie.

by - środa, sierpnia 26, 2015




Ostatnio modna na blogach jest taka zabawa jak Liebster Blog Award. Osobiście mnie to w ogóle nie kręci, ale że zostałam "nominowana" przez pewne blogerki, w sumie już bardzo dawno temu, postanowiłam w końcu odpowiedzieć na kilka pytań. Ale nie robię tego na rzecz LBA, tylko tak po prostu, aby moi czytelnicy wiedzieli cokolwiek o mnie.


1. Twoja wymarzona praca?
Chciałabym robić coś ciekawego, coś co lubię i nie oszukujmy się, coś z czego miałabym pieniądze.

2. Do czego masz słabość?
 Do życia...

3. Czego nie lubisz w ludziach? 
 Tego, że myślą tylko o sobie, sławie, używkach, pieniądzach i seksie. Chamstwa, egoizmu, hipokryzji,

4. Czy uważasz, że jesteś dobrym człowiekiem? 
 Staram się nim być.

5. Myślisz, że bycie sobą w dzisiejszych czasach jest ważne?
 Bycie sobą było, jest i będzie ważne. Zawsze należy być sobą, w każdych czasach.

6. Książka którą polecasz? 
 Polecam każdą książkę, nie polecam telewizji!

7. Masz chłopaka?
 Mam kota.

8. Jak radzisz sobie ze stresem? 
 Staram się nie myśleć o tym co mnie stresuje.

9. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Moc posiadania wszystkich mocy.

10. Co cię skłoniło do założenia bloga? 
 Chęć podzielenia się z innymi ludźmi tym co lubię.

11. Jakiej muzyki słuchasz? Dlaczego akurat takiej?
 Słucham głównie rapu. Z wyboru, chyba dlatego, że życie zaplątało się między wersy.

12. Co sądzisz o homoseksualistach? Akceptujesz ich?
 Jestem tolerancyjna.

13. Co Cie motywuje
 Moje porażki i sukcesy innych, moje sukcesy i porażki innych. 

14. Co cenisz u innych ludzi
 Szczerość, bezpośredniość, lojalność, bezinteresowność, wierność, dystans do siebie, poczucie humoru i to, że są z innymi ludźmi mimo wszystko.

15. Czego chcesz od życia?
Jego godnego przeżycia; zdrowia, szczęścia, miłości, pieniędzy, przyjemności, rodziny.

16. Boisz się czegoś? Czego? Dlaczego?
 Boje się ludzi bo ludzie to dzikie zwierzęta.

17. Jaką jesteś osobą? 
 Wbrew pozorom taką i taką... Kto mnie zna ten wie, po prostu.

18. Kim chcesz być w życiu?
 Sobą.

19. Według Ciebie lepsze jest ranienie innych czy bycie ranionym? 
 Nic nie jest dobre.
 
20. Czego żałujesz w swoim życiu?  
Niczego chyba, bo każda chwila mnie czegoś nauczyła, nawet ta najgorsza.

21. Dzień bez czego to dzień stracony?
 Bez uśmiechu, przyjaciół, treningu.


22. Ulubiony cytat / motto? 
Życiowe motto mam jedno: "Jestem sobą i robię swoje". Cytatów lubię dużo, wiele mi się podoba. Są to takie cytaty, które mają dla mnie jakieś znaczenie, składają się w jedną całość z moim życiem, są twórcze, pokazujące realia życia i ludzkich zachowań, np.

"Jesteście tylko tym czym jesteście. A ja jestem ponad to wszystko." 
"Ta dziewczyna to anioł, a to co przeżyła to piekło, mimo to jedyne co wyczytasz z jej twarzy to piękno."
"Ucieka tam, gdzie to nieważne jakiego koloru są nasze twarze. Gdzie możesz kochać kogo zechcesz, jak mocno chcesz."

 "Miłość która jest gotowa, oddać życie nie zginie, niech żyje, niech płynie razem z wiatrem."

 "Cierpienie i ból są nieodłączne od rozległej świadomości i głębokiego serca. Myślę, że ludzie na prawdę wielcy zawsze muszą odczuwać na świecie wielki smutek."


 "Ludzie są ludźmi dopiero późnym wieczorem. Bo wtedy, wyczerpani po ciężkim dniu, zrzucają wszystkie maski i zasłony. I ukazują swoje prawdziwe oblicze, nie skażone piętnem świata."


 "Miłość do ciebie była całkowitą głupotą, krokiem poza dobrem i złem, burzą cierpienia, historią terroru, różowym marzeniem, które dziś jest szare, słowami bez wartości"


 "Noszę blizny na ciele jak weteran wojny, na psychice, na sercu, bo ktoś był zbyt hojny."


 "Miłość ma swoje pory roku."


"Bywa różnie, miłość złych emocji naucza."


Tak na prawdę gdybym mogła to wstawiłabym tyle cytatów, że przeczytanie ich wszystkich zajęło by kilka godzin, ale po co...?

23. Ostatnio najczęściej słuchana piosenka?
 Słucham muzyki codziennie, także powinnam wstawić całą playlistę.

24. Miejsce na ziemi, za którym tęsknisz i w które byś się najchętniej przeniosła?
Teraz jestem w najlepszym  miejscu świata.

25. Czy lubisz siebie?
 Kiedyś nie lubiłam, dzisiaj jestem z siebie dumna.

26. Rozważna czy romantyczna?
 Romantyczna.

27. Optymistka czy pesymistka?
 Realistka.
28. Kto jest dla ciebie autorytetem i dlaczego?   
Jest wielu ludzi, którzy są dla mnie wzorami do godnego naśladowania, np. moi przyjaciele, którzy są najlepszymi ludźmi na świecie i cenię ich ponad wszystko. Są też nimi osoby znane takie jak np. Ewa Chodakowska, która niezmiennie zachwyca mnie swoją wytrwałością, zdeterminowaniem, szacunkiem do siebie, życia i do innych ludzi, dystansem do siebie i świata.

29. Twój idealny dzień? 

 Każdy, bo miałam szczęście go przetrwać, przeżyć.

Może Ci się spodobać

3 komentarzy

  1. Napisałaś że słuchasz rapu, jakiś wykonawców bo ja też słucham rapu i jestem ciekawa :)

    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń