etykiety na zeszyty #backtoschool

by - piątek, sierpnia 14, 2015



Już niedługo wracamy do szkoły. Niestety. Ale postanowiłam nieco umilić Wam ten powrót i przygotowałam dla Was etykiety na zeszyty. Zrobiłam kilka wersji kolorystycznych, jednak jeśli chcielibyście inne kolory to wystarczy powiedzieć jakie, a ja jestem w stanie zrobić wszystko. Wpisałam tylko kilka przedmiotów z przykładowym imieniem i nazwiskiem.




Turkusowy








Różowy





  Szary





Jeśli chcesz takie etykiety dla siebie, napisz w komentarzu jaki chcesz kolor, może być to ten z przykładowych lub każdy inny jaki tylko chcesz. Może chcesz każdą etykietę w innym kolorze? Wypisz jeszcze przedmioty, imię i nazwisko i podaj swój e-mail. Teraz wystarczy, że poczekasz na gotowe etykiety, które Ci wyśle :)

Może Ci się spodobać

9 komentarzy

  1. Super etykiety, turkusowe cudne, podejrzewam, że będą na moich zeszytach! :*
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze Ci się podobają :) Jeśli tylko chcesz to napisz jakie chcesz przedmioty i podaj imię i nazwisko to zrobię Ci takie turkusowe i podesle :)

      Usuń
  2. chcialabym szare, jak najwiecej przedmiotow bedzie ci sie chcialo
    Emilia Baran :) :D dziekuje z gory
    a i jedna z napisem "Notatnik' jakbys mogla ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! :) Jak tylko będą gotowe to dam znać :)

      Usuń
    2. Etykiety są już gotowe, daj email to Ci je wyślę :)

      Usuń
  3. Świetny post, oby tak dalej!

    http://dajmiznac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło, ze Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Jeśli jest taka opcja to już piszę na mailu moja droga! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę turkusowe bez przedmiotu, bo będą na notes i imię i nazwisko : Klaudia Kulesza :)
    Mail : wanttobewatched@interia.pl

    OdpowiedzUsuń